پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

یک بام و دو هوای تصمیمات متفاوت ۲ فرماندار در دو شهرستان همسایه | تعطیلی ۳ روزه اصناف درگز و فعالیت محدود اصناف کلات

  • کد خبر: ۱۴۵۶۵۳
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
یک بام و دو هوای تصمیمات متفاوت ۲ فرماندار در دو شهرستان همسایه | تعطیلی ۳ روزه اصناف درگز و فعالیت محدود اصناف کلات
پس از اعلام دورکاری ادارات خراسان رضوی و مشهدمقدس در روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱، برخی شهرستان‌های خراسان رضوی نیز محدودیت‌هایی را برای ادارات و اصناف در نظر گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته با اعلام استانداری خراسان رضوی و فرمانداری مشهدمقدس، فعالیت دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌ها، نهادهای عمومی استان و مشهدمقدس برای پنجمین روز متوالی به‌صورت دورکاری اعلام شد.

همچنین فعالیت اصناف و مراکز تجاری از ساعت ۹ تا ۱۸ اعلام شده است، با این شرط که این واحد‌ها به شبکه گاز متصل نشوند و از سوخت دوم برای گرمایش استفاده کنند.

پس از اعلام این تصمیم، فرمانداران سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز تصمیمات مشابهی گرفتند. برای مثال فرماندار کلات نادر، فعالیت اصناف این شهر را مانند شرایط استان اعلام کرد، اما در شهرستان هم‌جوار یعنی درگز، فرماندار دستور تعطیلی سه روزه را برای اصناف صادر کرد. 

این تصمیم فرماندار شهرستان درگز با تعجب کسبه همراه شد؛ زیرا تفاوت چندانی میان دو شهرستان همسایه کلات نادر و درگز وجود ندارد، اما تصمیمات فرمانداران این دو شهرستان با یکدیگر متفاوت بود.

در شهرستان درگز حدود ۳هزار کسب‌وکار فعال وجود دارد که با این تصمیم و تعطیلی سه روزه می‌تواند برای امرار معاش ۲۵هزار نفر مشکل‌ساز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->